Další a další aktualizace!!

29.07.2012 13:07

Ahoj všem!

    Na webu se objevilo hned několik novinek! (Ano, poslední dva dny se celkem činím, musím se pochválit) :)

    1. Kompletně jsem dopsala Historii Ethilieneru! Můžete si ji přečíst ZDE

    2. Hodila jsem tady také MAPU světa! K nahlédnutí ZDE a ke stažení v plném rozlišení ZDE

A to ještě není všechno!

    3. Do rubriky About me jsem přidala FAQ, neboli Otázky a odpovědi o mém životě a tvorbě! Přečíst si je můžete přímo TADY! A kdyby jste měli speciální dotaz ohledně mé osoby, těchto stránek nebo mé tvorbě, neváhejte mi napsat na email iwein-writer@centrum.cz a já vaši otázku i s mou odpovědí do FAQ přidám!

    4. Pro zpestření jsem vyplnila dvě řetězovky, které jsem nazvala 100 otázek pro Iwein I. a 100 otázek pro Iwein II.! Neváhejte, a přečtěte si je. Třeba se vám zalíbí a umístíte si je sami na svůj blog! 

    

Zatím se loučím a o dalších novinkách budu informovat! 

S láskou Iwein <3

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek