100 otázek pro Iwein

29.07.2012 10:17

 

Jen aby bylo jasno, otázky jsem nevymýšlela já :D

1. Celé jméno: Iwein tí Zaëtren e Pítros Weyers .... no fakt, nekecám!! :D

2. Přezdívky: Iw

3. Narozeniny: 45.20. 736

4. Místo narození: Ethiliener :P 

5. Znak zvěrokruhu: Beran

6. Pohlaví: když jsem se naposledy dívala, měla jsem ho... :P

7. Třída: IV.B

8. Škola: Ústav pro budoucí veterináře, Kroměříž

9. Funkce: Vrba :)

10. Město: a neřeknu a neřeknuuuu :P ... dobře, bydlím v Ëleru :D

11. Celé nick jméno: mám jenom pravé jméno, viz otázka č. 1 ;) :P

12. Barva vlasů: Momentálně červená

13. Délka vlasů: mikádo těsně nad ramena

14. Barva Očí: zeleno-šedo-modrá-posratá

15. Hlavní rys: tak to teda nevím, co by mohlo být mým hlavním rysem... možná křivý nos? :D

16. Výška: cca 178 cm? fakt netuším, ale chtěla bych být tak o hlavu menší... 

17. Jizvy?: tři na břiše po operaci slepáku, jedna na koleni (nevím z čeho) a třetí na zápěstí. (ne, nechtěla jsem se podřezat, kouslo mě morče :D )

18. Brýle?: čočky

19. Piercing: bude, v pupíku :))

20. Tetování: není a nebude :D mám strach :D

21. Pravák nebo levák: pravák

MOJE "POPRVÉ"

22. Můj první nejlepší přítel: asi nějaký plyšak, když jsem ještě ležela v kolíbce :D

23. První cena: ve druhé třída v recitační soutěži :)

24. První sport kterému jsem se věnovala: jízda na koni

25. První domácí zvíře: rybičky :D a pak křeček

26. První dovolená: Chorvatsko, když mi byly asi dva...?

27. První koncert: Elán :D bylo mi pět a prej se mi tam vůbec nelíbilo :D

28. První láska: zpěvák z Luneticu :D ale už si nevzpomenu který :D

OBLÍBENÉ

29. Film: jéé těch je hodně :) ale momentálně asi The Avengers 2012 ;)

30. TV pořad: HIMYM, TBBT, The Vampire diaries - všechno v původním znění s titulky!!

31. Barvy: fialová!!! :)

32. Rapper: Eminem

33. Skupina: Nickelback, Linkin park, Simple plan, Nightwish, Elán, Desmod, Mandrage...

34. Písnička: momentálně Loreen - Euphoria

35. Přítelkyně: stejně ji neznáte :D

36. Sladkosti: hroznový cukr ! <3

37. Sport: jezdectví, agility

38. Restaurace: Koliba!! :D

39. Oblečení: Volné pohodlné kapsáče, tílko a nějaka fajná mikina

40. Obchod: GATE! 

41. Předmět ve škole: Chov exotických zvířat :)

42. Zvíře: kůň, pes, kočka, potkan

43. Knížka: Odkaz dračích jezdců

44. Časopis: Enigma

45. Boty: Convers

PRÁVE TEĎ

46. Pocit: hladu

47. Potřeba: vyčistit si zuby :D

49. Jím: nic :/

50. Piju: nic :(

51. Dělám: píšu odpověti na tyhle stupidní otázky :D 

52. Online?: Tak určitěěě :)

53. Poslouchám: Nickelback - Lullaby

54. Myslím na: TEBE! :D

55. Chci: si vyčisti ty zuby! :D

56. Koukám na: monitor notebooku, na co asi jiného.. už mně to nebaví :D

57. Mám na sobě: pyžamko :)

BUDOUCNOST

58. Děti? Jednou možná... :) ale jenom jedno! :D Holčičku 

59. Svatba? Pokud bude nějaký chlap tak blbý, že si mně bude chtít vzít, tak proč ne :D Ale už teď ho lituju :D

60. Místo, kde chci žít? Vilka někde v Montaně, USA, mít spoustu psů a koní :)

61. Auto? Porsche

MŮJ VYSNĚNÝ KLUK

62. Barva vlasů: je mi to fuk, hlavně ať mně má rád :)

63. Délka vlasů:  je mi to fuk, hlavně ať mně má rád :)

64. Barva očí:  je mi to fuk, hlavně ať mně má rád :) (ale hezké jsou modré :P )

65. Výška: aby byl aspon o kousek větší než já :D

66. Roztomilý nebo sexy? Tělo sexy + roztomilý obličej = ideální kombinace :P

67. Líbat nebo dívat? tak určitě líbat!

68. Objímat nebo líbat? objímat a přitom líbat :D

69. Oblečení:  je mi to fuk, hlavně ať mně má rád :D

70. Hravý nebo vážný? Hravý! 

71. Romantický nebo přirozený? Romantický nemůže být přirozený?? :-O

72. Tlustý nebo hubený? Vypracovaný :P Ale není podmínkou

73. Něžný nebo vášnivý? podle situace :D 

74. Přelétavý nebo snadno se vázající? Tak hlavně aby byl věrný :D 

75. Zábavný nebo nudný? tak samozřejmě že zábavný!

76. "Dělač problémů" nebo "Pan Tichý?" Rebel s tváří andílka :P

UŽ JSEM NĚKDY

77. Políbila cizího člověka: co je myšleno slovem "cizí" ? :D 

78. Sama nakupovala? Neeeee, ale chci to někdy skusit :) :D (blbá otázka, fakt)

79. Sama vařila: ale jo, někdy se zadaří :D

80. Utekla z domu: ne

81. Něco si zlomila: jo, prsteníček na ruce, šlápl mi na něho kůň :D

82. Chodila s klukem?: naposledy asi před měsícem :D

83. Zlomila někomu srdce: co já vím.. ale asi ne, takové věci já nedělám :P

84. Pohádala se s někým: já se hádám furt s někým

85. Plakala když někdo umřel: Co myslíš?? Když jsem řvala jak želva i u Beethovena :D

86. Plakala ve škole: ne

87. Někoho zabila: přece to tu nebudu veřejně přiznávat, ne? :D

88. Zamilovala se: a kolikrát!

VĚŘÍM V...

89. Bůh: ne

90. Zázraky: ano

91. Láska na první pohled: zatím se mi to nestalo, ale věřím v to

92. Duchové: ANO

93. Mimozemšťani: tak určitě! Nemůžeme být v tak obrovském vesmíru sami!

94. Druhé já: ano

95. Nebe: ano

96. Peklo: ano

97. Andělé: ano

98. Polibek na prvním rande: anoo

99. Horoskopy: ne, ale kartám od dobré kartářky ano ;)

100.Je tu někdo, koho bych chtěla, ale vím, že ho mít nemůžu? jojo

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek